Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Tutaj jesteś: Strona główna / Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
 
 
 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Jeśli poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na swoje zapytanie skontaktuj się z nami za pomocą e-mail.

 

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem i innymi podstronami informacyjnymi: Płatności i dostawa, Jak kupować …

 

Czy otrzymam darmowe próbki kosmetyków?

 

Staramy się aby w każdej przesyłce znalazły się próbki, ich ilość zależy od wielkości zamówienia oraz dostępności materiałów reklamowych przekazanych nam przez dostawców. Nie wysyłamy samych próbek i ulotek, nie podlegają one sprzedaży.

 

W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?

 

Czas realizacji wynosi od 1 do 10 dni.

 

Przeważnie paczki są nadawane w ciągu 24-48h (roboczych) od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub wybrania opcji pobrania - dla produktów z naszego magazynu. Wyjątek stanowią produkty spoza magazynu, na których karcie umieściliśmy informację o przewidywanym czasie dostawy do naszego magazynu.

 

Nie ograniczamy oferty do produktów wyłącznie z naszego magazynu oraz nie magazynujemy dużych ilości produktów (daty ważności), więc na wiele kosmetyków trzeba zaczekać dodatkowe ok. 3-10 dni. Jeśli zależy Państwu na czasie, to proszę wybierać produkty z naszego stanu magazynowego, a wysyłka nastąpi w ciągu doby roboczej. Jeśli zaś chcą Państwo skorzystać z nieograniczonej oferty (stale poszerzanej), to proszę liczyć się z czasem oczekiwania na swoje zakupy, gdyż musimy je skompletować (co zależy też od pracy naszych dostawców).

 

Ze względów technicznych i jakościowych nie jest możliwe, byśmy mieli w magazynie wszystkie produkty z naszej oferty, a określenie "dostępny" dotyczy statusu produktu na rynku (i przewiduje także czas na jego import).

 

Czy wystawiacie faktury VAT?

 

Tak, ale należy nas poinformować o chęci otrzymania faktury pozostawiając informację w uwagach do zamówienia bądź pisząc maila po złożeniu zamówienia. Samo wpisanie nazwy firmy i NIPu nie jest jednoznaczne z prośbą o fakturę! Standardowo do zamówień dołączany jest paragon fiskalny.

 

Uwaga techniczna: kwota VAT do zamówienia będzie poprawnie naliczona na paragonie/fakturze, w koszyku mogą występować błędy w obliczeniu kwoty VAT.

 

Jak mogę się skontaktować ze sklepem?

 

Obsługujemy na bieżąco skrzynkę e-mailową, więc w sprawach pilnych, chęci złożenia zamówienia bez wypełniania formularza, wycofywaniu zamówień, nanoszeniu w nich modyfikacji, ewentualnych reklamacjach - prosimy o kontakt poprzez e-mail.

 

My także najczęściej wysyłamy do Państwa e-maile (oczywiście także dzwonimy, gdy czas nagli) w sprawach związanych ze złożonym zamówieniem, więc prosimy sprawdzać skrzynkę, co pomoże nam usprawnić realizację zamówień :)

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Każdy klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich odebrania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...)", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Sklep zwróci wpłaconą za towar sumę na podane przez klienta konto bankowe. Prosimy o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Produkt należy odesłać przesyłką rejestrowaną na adres sklepu, najlepiej uprzedzając o tym e-mailowo i umieszczając w przesyłce oświadczenie odstąpienia od umowy, którego wzór znajduje się na podstronie Reklamacje i zwroty.

 

Pragniemy zaznaczyć, że sformułowanie w ustawie "zarząd zwykły" (czyli czynności niezbędne do obejrzenia produktu) będzie rozpatrywane indywidualnie w przypadku kosmetyków i preparatów, gdyż są to produkty łatwo psujące się i z możliwością zainfekowania (nie dopuszczamy zrywania plomb, które są na kremach i innych kosmetykach, gdyż prowadzi to do utracenia terminu przydatności do użycia oraz wykracza poza zarząd zwykły i zmienia stan tych produktów - informację tę zaczerpnęliśmy u rzecznika praw konsumentów).

 

Co w przypadku gdy w ofercie sklepu nie ma interesującego mnie produktu?

 

Poinformuj nas o tym - jeśli będzie to możliwe wprowadzimy go do stałej oferty naszego sklepu.

 

Czy złożenie zamówienia w jakiś konkretny dzień ma wpływ na czas realizacji?

 

Tak, na pewno, gdyż nie zamawiamy dostaw towaru w piątki - aby uniknąć sytuacji, gdy paczka z dostawą leży w weekend na magazynie firmy spedycyjnej lub jest tam "przerzucana z kąta w kąt" i towar może ulec uszkodzeniu. Także złożenie zamówienia w środę/czwartek skutkuje nieco dłuższym czasem realizacji, gdyż do tego czasu dochodzi weekend. Co za tym idzie najszybciej są realizowane zamówienia składane w weekend i poniedziałek/wtorek (do południa). Niemniej nie jest to zasadą i dla większości zamówień (95%) czas realizacji wynosi 1-10 dni roboczych.

 

Oczywiście zamówienia składające sie z produktów z naszego magazynu wysyłamy codziennie (poza weekendami).

 

W przypadku importu czas oczekiwania nie powinien przekraczać 14 dni, jednak w bardzo sporadycznych przypadkach może się wydłużyć - jednak zawsze w porozumieniu z Klientem. Są to bardzo rzadkie przypadki i wtedy oczywiście nie wstrzymujemy wysyłki reszty zamówienia, tylko dosyłamy na nasz koszt towar, na którego dostawę trzeba było zaczekać.

 

Przy dłuższych brakach lub otrzymaniu informacji od Klienta, że zależy mu na czasie sklep zwraca opłatę za niedostępny produkt lub proponuje zamiennik. Jeśli w takim przypadku cena za całość zamówienia nie kwalifikuje go do darmowej dostawy, to sklep bierze pod uwagę pierwotne wyliczenie koszyka (dostawa gratis).

 

Czy udzielacie porad?

 

Oczywiście sami też używamy kosmetyków z naszej oferty i możemy się na ich temat wypowiedzieć - jednak siłą rzeczy nie o wszystkich.

 

Czy towary sprzedawane w sklepie są wysokiej jakości?

 

W naszym sklepie sprzedajemy jedynie oryginalne produkty od producentów, importerów oraz autoryzowanych dystrybutorów.

Czy wymagacie minimalnego zamówienia?

 

Nie! Wiemy, że niektóre sklepy internetowe wymagają minimalnej kwoty, od której realizują zamówienie. U nas bez problemu można robić zakupy na każdą kwotę. Dodatkowo dla zamówień o niewielkich wymiarach gabarytowych (z reguły związane jest to też z niską ceną produktu) przewidzieliśmy dostawę listem poleconym (szczegóły w dziale "Dostawa").

 

Jednak odnośnie do niektórych produktów niszowych lub drogich sklep może prosić o dokonanie przedpłaty - zaliczki (oczywiście przy anulowaniu zwrotnej) lub całej kwoty.

 

Czy otrzymam to, co widzę na ekranie? 

 

Generalnie tak, ale - ustawienia poszczególnych monitorów mogą inaczej oddawać kolory. Dodatkowo prezentujemy zdjęcia i opisy dostarczone nam przez dystrybutorów danej marki, jeśli produkt zyskał nowszy wygląd/skład poprzez odświeżenie serii, wprowadzenie ulepszeń itd., to może się nieznacznie różnić. Nigdy jednak nie zmienia to jego właściwości. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.

 

Czy cena którą widzę jest wiążąca?

 

W większości przypadków oczywiście tak, nawet jeśli cena ulegnie podwyżce, o której nie wiedzieliśmy, to staramy się sprzedać towar w cenie z koszyka zamówienia. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy nowa cena hurtowa jest wyższa od starej (widocznej w koszyku) ceny detalicznej. Staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji, a nasi dostawcy w większości informują o planowanych podwyżkach. Są to więc skrajne przypadki.

 

Jeśli wystąpi problem techniczny i produkt ma ewidentnie złą cenę (niezgodną z ceną rynkową), na przykład 1 zł lub 0 zł, to prosimy o zwrócenie nam uwagi przed zamówieniem, mogą wtedy Państwo liczyć na rabat na ten produkt w ramach przeprosin za błąd techniczny. Nigdy jednak cena tego produktu nie będzie zgodna z ceną spowodowaną błędem technicznym i włożenie do koszyka takiego produktu spowoduje otrzymanie poprawnego podliczenia za zamówienie na e-mail.

 

Co z ochroną moich danych osobowych?

 

Każdy posiada pełne prawo do wglądu we własne dane osobowe, możliwości ich zmiany, a także usunięcia z naszej bazy danych, zgodnie z ustawą z 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 02.144.1204). Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim i innym firmom. Dane osobowe służą wyłącznie do realizacji zamówienia. Modyfikacji lub usunięcia danych osobowych Klient może dokonać samodzielnie po zalogowaniu na swoje konto lub zlecając to naszej firmie (e-mail / list polecony).

 

Czy mogę odstąpić od zamówienia? 

 

Tak, dopóki paczka z zakupami nie zostanie wysłana - wtedy po prostu anulujemy zamówienie (oczywiście jeśli dokonali Państwo przelewu, to zwrócimy pieniądze). Jeśli jednak paczka została nadana, to należy odebrać ją od listonosza/kuriera i skorzystać z prawa do zwrotu towaru.

 

Informacja jak należy anulować wysyłkę z zamówieniem znajduje się na stronie "Dostawa".

 

UWAGA: Odmowa przyjęcia paczki pobraniowej jest niewywiązniem się z zawartej umowy i zobowiązuje Klienta do pokrycia ceny paczki do Klienta i zwrotnej!

 

Co jeśli paczka jest uszkodzona lub produkty rozlane?

 

Opakowania są odpowiednich rozmiarów, a produkty dobrze zabezpieczone. Zabezpieczenie wewnętrzne sklepu bio-lifestyle.pl to między innymi: papier, kartony, granulat; butelki, których zawartość może łatwo wypłynąć są owijane przy zamknięciu taśmą klejącą (przeźroczystą). Jeśli jednak doręczycielowi w jakiś sposób "uda się" rozlać kosmetyk, to prosimy spisać z nim formularz reklamacyjny, a my wyślemy nowy produkt na nasz koszt (w ramach reklamacji).

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie prosimy spisywać z kurierem/listonoszem po odebraniu paczki (tzw. protokół szkody), w ten sposób zostanie nam przekazana reklamacja na formularzu. Na tej podstawie my będziemy mogli dochodzić odszkodowania od spedytora oraz od razu będziemy mogli przystąpić do zrealizowania Państwa reklamacji tychże produktów (na podstawie niezgodności z umową - patrz podstrona "Reklamacje i zwroty"). Prosimy także o kontakt z nami pod adresem e-mail.

 

Informacja o zwrotach paczek z powodów niezależnych od sklepu

 

Paczki zaadresowane zgodnie z danymi pozostawionymi przez Klienta w formularzu zamówienia, które wrócą do nadawcy z powodu złego/niepełnego adresu lub odmowy przyjęcia muszą zostać opłacone przez Klienta w kwocie wysyłki pierwszej, wysyłki zwrotnej i/lub ponownej wysyłki (w zależności od wybranej formy płatności i ustaleń indywidualnych). Jeśli spedytor dokonał decyzji o zwrocie pomimo poprawnego adresu, to sklep w imieniu adresata złoży reklamację, a po jej pozytywnym rozpatrzeniu dokona przelewu odszkodowania na wskazane przez Klienta konto bankowe.

 

Czy otrzymam darmowe produkty do przetestowania i opisania na blogu?

 

Prosimy o przesyłanie zapytań na nasz adres e-mailowy, najchętniej od razu z informacją: ilość obserwatorów, czas prowadzenia bloga, jakie kosmetyki naturalne były już testowane, czy oprócz kosmetyków testują Państwo inne produkty. UWAGA: ze względu na dużą ilość zapytań odpowiadamy tylko wybranym osobom!

Powrót
Producenci
Program lojalnościowy
 

Płatności Online
Facebook
 
Dlaczego Bio?

 Dodatki chemiczne są dziś obecne praktycznie na każdym kroku, w większości produktów które jemy i w większości z kosmetyków, które codziennie stosujemy – biorąc pod uwagę, że kosmetyków używamy przez całe życie, są to ogromne ilości chemii. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że bardzo wiele z tych związków chemicznych nie posiada do końca udokumentowanego wpływu na nasz organizm i na środowisko. Wcale nie chodzi tylko o to, że składniki chemiczne mogą wywołać reakcje alergiczne...


 [czytaj więcej]
Newsletter
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
Oprogramowanie © oscGold