Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Tutaj jesteś: Strona główna / Płatność i dostawa
Płatność i dostawa

PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

 

1. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu podane są w polskiej walucie i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.

2. W Sklepie dostępne są następujące formy płatności:

 - Płatność online - transferuj.pl 

 - przy odbiorze przesyłki kurierowi lub pracownikowi Poczty (tzw. za pobraniem);

 - przelewem bankowym na konto Sklepu:

79 1240 5501 1111 0010 6396 3619, Tomasz Gruszka, ul. Koncertowa 7/123, 20-843 Lublin.

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia;

3. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Faktura VAT zostanie wystawiona na prośbę Zamawiającego po uprzednim otrzymaniu wszystkich potrzebnych danych.

4. Koszt dostawy zakupionych kosmetyków o wartości powyżej 200 zł przy płatności kartą lub przelewem (przedpłata) pokrywa Sklep.

5. Sklep przesyła zakupiony towar do Zamawiającego przesyłką poleconą Poczty Polskiej.

6. Sklep pobiera zryczałtowaną opłatę za przesyłkę. Z opłatami można zapoznać się na stronie.

KOSZTY WYSYŁKI

7. Koszt przesyłki wliczony jest w kwotę pobrania.

8. O dokonaniu wysyłki Zamawiający informowany jest za pomocą wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną.

9. Aby Państwa kosmetyki zostały sprawnie dostarczone, prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność wpisanego adresu przy składaniu zamówienia.

10. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z błędnie wskazanego adresu dostawy.

11. W celu śledzenia paczki możemy na prośbę kupującego podać numer nadania.

12. Kosmetyki pakujemy tak, aby przesyłka wytrzymała ewentualne "złe traktowanie" przez przewoźnika. Masz więc pewność że kosmetyki, które u nas zamówisz, dotrą do Ciebie w stanie nienaruszonym.

13. Ewentualne reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie prosimy spisywać z kurierem/listonoszem po odebraniu paczki (tzw. protokół szkody), w ten sposób zostanie nam przekazana reklamacja na formularzu (prosimy od razu wysłać skan formularza na nasz adres mailowy). Na tej podstawie my będziemy mogli stwierdzić, że faktycznie towar został zniszczony oraz od razu przystąpić do zrealizowania Państwa reklamacji.

14. Czas realizacji zamówienia wynosi zwykłe 24-48h. Jednak w niektórych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 10 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Ewentualny dłuższy czas oczekiwania na przesyłkę wynika z powodu, iż nie magazynujemy dużych ilości produktów, aby do Państwa trafiły one jak najświeższe. Nie ograniczamy swojej oferty wyłącznie do produktów z naszego magazynu. Współpracujemy z importerami kosmetyków z wielu zakątków świata, co umożliwia nam zaoferowanie Państwu bardzo szerokiego wyboru produktów oraz możliwie szybkiej dostawy. Kosmetyki o dłuższym terminie dostawy są oznaczone opisem ,,produkt dostępny, dostawa od 3 do 10 dni roboczych”. Czas ten potrzebny jest na sprowadzenie przez nas produktu od dystrybutora, skompletowania przesyłki i wysłaniu jej do Państwa.

15. Jeśli na rynku brakuje produktu z Państwa zamówienia i trzeba na niego zaczekać dłużej niż 10 dni roboczych, a zamówienie składa się z większej ilości produktów, to przewidujemy darmowe dosłanie tego produktu po jego otrzymaniu od dystrybutora. Po uzgodnieniu z Kupującym pierwszą przesyłką wyślemy zamówienie, a drugą doślemy brakujący produkt. Taka możliwość istnieje przy opłaceniu tego produktu (tzn. przedpłata na konto lub opłacenie całego zamówienia przy odbiorze pierwszej paczki).

16. Jeśli okażę się, że towar jest całkowicie niedostępny, Kupujący będzie natychmiastowo o tym poinformowany, a wpłacona należność za towar zostanie zwrócona. Okoliczność taka jest bardzo sporadyczna i wynika z tego iż stany magazynowe dystrybutorów mogą być chwilowo nieaktualne.

17. Czas realizacji składa się z dwóch elementów:

 A - czas przygotowania zamówienia + B - czas doręczenia.

A.

1. czas przygotowania zamówienia do wysyłki od chwili zaksięgowania wpłaty/wybrania opcji pobrania

2. produkty spoza magazynu to zawsze dodatkowe kilka dni roboczych - czas w jakim produkty powinny się znaleźć w naszym magazynie orientacyjnie określono na kartach tych produktów.

B.

1. czas doręczenia przez spedytora: 24-48h robocze Kurier.

Uwaga techniczna: należy podać kontaktowy numer telefonu dla kuriera, bez tych danych nie możemy zamówić usługi kurierskiej.

2. czas doręczenia przez spedytora: 1-3 dni robocze Poczta Polska

Uwaga techniczna: Klient składając zamówienie udziela naszej firmie jednorazowego pełnomocnictwa na zawarcie umowy z Pocztą Polską w jego imieniu i na jego rzecz.

18. Anulować można tylko zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane (uwaga: godzina zmiany statusu nie musi się pokrywać z faktycznym nadaniem). Zamówienie wysłane należy odebrać i dokonać zwrotu towaru. Nieodebranie paczki wiąże się z poniesieniem dodatkowych kosztów, które będzie musiał pokryć Klient zlecający sklepowi wysyłkę ze swoim zamówieniem i rezygnujący z niej w trakcie doręczenia wysłanej już paczki. Anulować zamówienie można tylko poprzez e-mail.

19. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z zamówionym towarem lub podania nieprawidłowych danych adresowych lub niepodjęcia przesyłki w terminie - zamawiający jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki w dwie strony w przypadku paczki pobraniowej lub kosztu paczki zwrotnej w przypadku paczki z towarem opłaconym.

- Sklep nie odbiera paczek za pobraniem.

- Dostawy odbywają się głównie na terytorium Polski, na życzenie poza granicami.

- Cena przesyłki zawiera koszty pakowania oraz odbioru/dowozu przesyłki.

- Uwaga: od niektórych dostawców towar jest wysyłany bezpośrednio do Zamawiającego z pominięciem naszego magazynu. W takim przypadku firma spedycyjna może być inna niż te, z którymi współpracujemy (koszty i inne ustalenia Regulaminu bez zmian)

- Po wysłaniu zakupów nie można anulować zamówienia, przy chęci rezygnacji należy odebrać paczkę i skontaktować się ze Sklepem w celu złożenia reklamacji/zwrotu.

- Gdyby paczka nie dotarła do Państwa w ciągu 2-5 dni od zmiany statusu na "Wysłane", to prosimy o e-mail (podamy numer paczki, aby prześledzić co się z nią dzieje). Nieodebranie paczki od spedytora w terminie (około 14-17 dni) skutkuje koniecznością opłacenia paczki zwrotnej do nadawcy.

 

Powrót
Producenci
Program lojalnościowy
 

Płatności Online
Facebook
 
Dlaczego Bio?

 Dodatki chemiczne są dziś obecne praktycznie na każdym kroku, w większości produktów które jemy i w większości z kosmetyków, które codziennie stosujemy – biorąc pod uwagę, że kosmetyków używamy przez całe życie, są to ogromne ilości chemii. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że bardzo wiele z tych związków chemicznych nie posiada do końca udokumentowanego wpływu na nasz organizm i na środowisko. Wcale nie chodzi tylko o to, że składniki chemiczne mogą wywołać reakcje alergiczne...


 [czytaj więcej]
Newsletter
Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepowy biuletyn.
Oprogramowanie © oscGold